viernes, 8 de mayo de 2015

MAQUETA

Aquesta activitat realitzada a classe consistia en dissenyar un estand destinat especialment a una certa ONG amb una finalitat genèrica. L’activitat havia d’estar solucionada de tal forma que es correspongués a unes determinades característiques. Per començar la parcel·la de l’estand havia de ser de 4x6 m en la realitat, amb parets divisòries respecte les parcel·les veïnes, fins a una altura que podia arribar a un màxim de 2,5m, sense la necessitat de que els acabats siguin horitzontals.
L’activitat havia d’estar resolta amb una escala de 1/20 obligadament a través de la maqueta.

A més d’incloure la maqueta, s’havia de realitzar un plànol i una perspectiva de l’estand.

 Maqueta
 
Maqueta 

 Perspectiva de l’estand, DIN A3, colors

Plànol de l’estand, DIN A3, roting 

Per començar amb l’estand vaig tenir que escollir una ONG, per tal de poder inspirar-me en ella i realitzar la maqueta amb el color característic de la ONG, per exemple.
La ONG escollida va ser Mans Unides, a on el seu color característic és el blau elèctric, color que em va servir per poder decorar el mobiliari de l’estand. Com es pot veure en les imatges vaig realitzar la maqueta amb color com són el blanc i el blau.
També vaig realitzar un seguit de mobiliari que es troba normalment en un estand com una taula amb tamborets, per tal de poder parlar amb les persones que atenen als visitants. També vaig incloure una barra que té el mateix ús que la taula, a més d’una televisió per tal de poder-hi projectar més informació de la ONG. Un altre element que vaig incloure és un cartell gegant a on s’hi ha informació de la ONG.
També, com a decoració, es pot veure que una paret està pintada del mateix color del logotip de la ONG, i en aquesta mateixa paret hi ha imatges. En canvi, a l’altre paret s’hi pot veure col·locada la televisió i el logotip en gran de la ONG.



No hay comentarios:

Publicar un comentario