viernes, 8 de mayo de 2015

DIBUIX A L'EXTERIOR

Com ja he esmentat anteriorment, aquest trimestre està dedicat al dibuix de l’espai, per tant, a classe hem sortit a l’exterior i ens hem dedicar a fer dibuixos del natural en l’espai que envolta l’institut.
Els dibuixos podien estar realitzats en el format que nosaltres escollíssim i amb la tècnica amb la qual en sentíssim més còmodes.

Jo vaig optar per fer els dibuixos en un format petit, en un DIN A5, ja que és un formant a on m’hi sento còmoda. En quant a la tècnica, primer vaig escollir de fer-ho amb llapis, però després vaig voler provar com quedava amb el bolígraf, i com que em va agradar el resultat ho vaig seguir fent amb aquesta tècnica.

DIN A5, llapis i bolígraf  

DIN A5, llapis i bolígraf  

No hay comentarios:

Publicar un comentario