jueves, 26 de febrero de 2015

DIBUIX DE MOVIMENT

Aquest mes de febrer hem estat treballant a classe el model en moviment. Vam començar a treballar-lo amb “poses” llargues de 30 minuts i cada cop anàvem escorçant més el temps fins a finalitzar amb el moviment continu. Cal esmentar que en la primera sessió no vam arribar al moviment continu ja que com havíem començat amb “poses” de 30 minuts, i a continuació de 15 minuts, no es va donar temps, perquè a més en fèiem varies de cada.
Cada cop vam anar disminuint més el temps fins a fer “poses” de 5, 3, 2 i 1 minuts, i  després, ja era moviment continu.

Jo utilitzava la tècnica seca de les sanguines ja que jo em sento més còmoda amb tècniques seques. També cal que digui que m’ha costat molt trobar el meu estil propi, perquè en el moment de dibuixar havíem de fer una síntesi de la anatomia i només explicar les coses més importants, i a més, havia de ser un treball de taca i línia.
Tamany indeterminat, sanguina

Tamany indeterminat, sanguina

Tamany indeterminat, sanguina

Tamany indeterminat, sanguina

Tamany indeterminat, sanguina

No hay comentarios:

Publicar un comentario