martes, 22 de octubre de 2013

TREBALL DEL REFERENT


Abans de començar tots els exercisis d'aquesta assignatura, tècniques graficoplàstiques,  vam tenir que escollir un referent per treballar durant tot el curs i el qual no podrem canviar durant la resta del curs. 
El meu referent escollit és la descontextualització, això vol dir que consisteix, fent un breu resum, a col·locar coses al lloc on no toquen, a algun lloc on no tenen lògica o sentit. Em va costar molt triar aquest referent però al final em vaig decidir per aquest perquè, a part de que m’agrada, és un tema del qual puc treure bastant de suc i en algun moment podria jugar amb El primer exercici dut a terme en aquesta assignatura ha estat treballar amb el llapis i el grafit. el nostre referent. Aquest ha estat el meu resultat:



No hay comentarios:

Publicar un comentario