viernes, 10 de abril de 2015

PROJECTE SOBRE LA FIGURA HUMANA

Per finalitzar el segon trimestre vam estar fent un projecte a on el tema principal era la interpretació de la figura humana.
El meu projecte tractava sobre el dibuix de la dansa i del moviment de les ballarines de ballet i els seus moviments lents i elegants. Amb aquest projecte el que volia representar era el moviment de les ballarines.
Per realitzar-lo vaig fer un petit quadernet de 6 dibuixos a on es poden veure clarament diverses posicions de les ballarines escollides de diverses fotografies que vaig trobar per Internet que eren agradables a la vista i que,personalment, m’agradaven.

Per realitzar aquests dibuixos primer els vaig dibuixar amb llapis i seguidament els hi vaig donar un toc de color amb la tècnica seca dels pastels.

DIN A5, llapis i pastels 

DIN A5, llapis i pastels 

DIN A5, llapis i pastels 

DIN A5, llapis i pastels 

DIN A5, llapis i pastels 

DIN A5, llapis i pastels 

No hay comentarios:

Publicar un comentario