jueves, 20 de noviembre de 2014

DISSENY D'UN CARTELL PEL GREC 2014

Aquesta és una de les activitats realitzades durant aquest mes de novembre a on l’objectiu principal era dissenyar el cartell pel Grec 2014. Aquesta, com totes les altres activitats, també tenia unes limitacions: el cartell havia d’incloure l’eslògan “GREC 2014” i la imatge representada havia de recordar a un faune. Una de les limitacions també era la realització d’un seguit d’esbossos.

DIN A3, colors

Ampliació de la imatge principal, colors

Tot hi que no vaig poder acabar l’activitat vaig intentar que es quedés amb un acabat artístic.

Vaig tenir diverses idees en el moment de realitzar la forma que representes el faune, i finalment em vaig decantar per les banyes que les vaig dibuixar i pintar amb marrons i amb tons magentes. I el fons l vaig voler fer de colors violetes ja que seria un color que quedaria bé amb la imatge central.

No hay comentarios:

Publicar un comentario