viernes, 24 de octubre de 2014

DISSENY DE 3 ETIQUETES PER A MERMELADA

Aquest exercici consistia en realitzar una proposta per etiquetar tres pots de melmelada de maduixa, taronja i pera, d’una marca tradicional. Les etiquetes havien d’incloure la marca “fruitamax”, però jo vaig decidir canviar-la per “Mermelada de la iaia”. A més, també havien d’incloure la denominació del producte i la capacitat de l’envàs, que en aquest cas era 250g. I a més s’havia de tenir en compte que les etiquetes tenien que estar dibuixades a escala 1/1 i a tot color utilitzant les tintes que fossin necessàries.

 Làmina completa, DIN A3, Colors


Ampliació de l’etiqueta de Melmelada de maduixa, Colors

Ampliació de l’etiqueta de Melmelada de taronja, Colors


En aquesta làmina no vaig tenir el temps suficient per finalitzar completament les etiquetes i per això vaig tenir que fer un acabat artístic amb la intenció que, a més de que quedes estètic, s’entengués com havia de ser tota l’etiqueta. Vaig decidir realitzar una lletra amb cursiva perquè és un forma de representar alguna cosa tradicional, a més també vaig dibuixar la fruita corresponent de cada etiqueta sota les lletres de la marca. Un dels problemes que vaig tenir en el moment de realitzar la làmina, va ser que no vaig tenir el temps suficient per escriure la memòria. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario